Běh Lochovice – Plešivec 5,5 km

Od r. 2003 se běhá do vrchu z Lochovic na Plešivec. Závod je součástí Běhů do kopců v Praze a okolí, Českého poháru v běhu do vrchu a Brdského běžeckého poháru. V r. 2018 je poprvé zařazen také do seriálu BRDMAN ADVENTURE. Délka trati 5,5km, stoupání 370m.

přejděte na aktuální informace o závodě

Pořadatel: AVC ČR 1982, obce Lochovice a Lhotka

Místo startu: Lochovice

Datum: 8. 7. 2018

Čas hlavního závodu: 11 hodin

Popis trati: Startuje se v obci do prudkého asfaltového kopce, který se za chvíli napojí na silnici, kde se sklon výrazně zmírní. Asi po 2km trať odbočuje na šotolinovou mírně stoupající cestu a po dalších pár stech metrů se zanoří do lesa. Tam jsou v krátkém sledu 2 odbočky (je třeba sledovat značení) a pokračuje se lesní stoupavou pěšinou plnou šišek a kořenů až pod prudkou stojku, kde je na zváženou, jestli běžet nebo raději jít. Nad stojkou zahýbá trať doprava na širší lesní táhle stoupající trochu nekonečnou cestu. Až po delší době se stoupání zmírní a dokonce se překlopí do mírného seběhu, za nímž se odbočí na křižovatce doleva do dalšího utahujícího se kopce. Nad ním je po levé ruce pěkný výhled, ale není čas, následuje krátký seběh, za ním zpravidla bažinka a další prudší výšvih. Za ním odbočuje trať doprava na lesní stoupající cestu s kořeny a většími kameny, to je poslední náročný úsek, protože pak už se sklon narovná a po pravoúhlé zatáčce doprava zbývá jen asi 100m finiš do cíle. Trať končí krátkým pravotočivým seběhem, kdo poběží rovně, spadne ze skály :-). V cíli krásný výhled z vrcholu Plešivce.

Mapa trati Lochovice-Plešivec

Odvoz označených zavazadel (oblečení na převlečení) zajišťuje pořadatel terénním vozem na vrchol Plešivce v 10:20.